Söndag. 2010-11-21

Tjehoo!

Idag är man väl inte den mest aktiva men har ju iaf tvättat, varit och handlat lite samt bakat bröd. Konstigt att man tycker man är slapp när det är mer än va man gör annars. Hehe


Har varit en skön helg. Var ute i M-slätt hos päronen i fredags och bara tog det piano. Skönt för Tyra att slippa stan lite. Eller är det skönt för mig att slippa stan kanske?


Igår Lördag fick jag för mig att jag skulle ut och träffa lite folk. Började hemma hos familjen Andersson/Olsson. Blev bara lite mys med Dexter skrutten. Han var bra trött när jag kom. Sen förde vi lite oväsen med gitarrerna och när vi tröttna på det blev det att spela lite spel. Tillslut tog vi oss ut jag smalrobban och gräddchen. Gick till platens och hade faktiskt väldigt roligt där nere.


Fatta alltså en annan sak som var rätt ball igår var att jag träffa Lady gaga. Helt otroligt men sant. Hehe ;)


Nepp nu ska jag ut med Tyrannen en sväng i regnet!
See U!

Kommentarer
Postat av: lady gaga

han träffa lady gaga kan ja lova! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback